B.W. Beernink
I. de Keijzerstraat 20
7091 GX Dinxperlo Dinxperlo 12 januari 2026
EEN ONBEGRIJPELIJKE
ZAAK.
Het is voor mij onbegrijpelijk dat een buurtgenoot, nu ex,
woonachtig op ’t Vorster, zich hebben verlaagd tot de grootste lafaards, leugenaars en loopjongens
van De Heurne. (Ofwel de 3 L en)
Waarom ik dit zo schrijf, ze hebben het zich zelf
aangedaan ofwel = een probleem veroorzaken dat er helemaal
niet was en er ook nooit is geweest =
Mijn gevoel dat dit gekomen is omdat zij last hebben van,
of lijden aan, “Grootheidswaan” en wij
kunnen ons dit veroorloven omdat…….., hier kan ik enkele opmerkingen plaatsen,
doe het maar niet meer.
=Dat zij zich
hebben ingelaten en laten sturen door een persoon, Gerhard Veerbeek, waarvan
mijn Moeder altijd gezegd heeft: Hou hem op een afstand, wanneer hij je nodig
heeft en doet wat hij je wil laten doen, dan ben je zijn grootste vriend. Maar
o-wee wanneer hij door heeft dat je hem aan kunt, dan ben je opeens zijn grote
vijand en hij maakt je zwart, heeft hij met mij (1992) en Karel (1978) ook
gedaan. (Zal
maar niet schrijven hoe zwart hij jullie toen heeft gemaakt) (zie mijn levensverhaal)=
Bovenstaand is een
nadenker voor de bewoners v.h. “Vorster”
(Laat iedereen zich goed
bedenken dat mijn moeder is in 1933 in “de Bos” is komen wonen en heeft hem van
kinds af aan meegemaakt).
Zij hebben mij in één woord vernederd tot op het bot en
diepste van mijn ziel, dat durfden ze toen en nu nog niet rechtstreeks te doen,
alleen maar via chantage door mijn broertje Karel (waarom schrijf ik dit zij hadden het ook over kleine broertje)
Bewust en moedwillig, chantage plegen, bedriegen en
liegen, schaamteloos misbruik van iemands situatie ( handicap) vernederen tot
op het bot en ziel, dan behoor je wel tot de Falderappesen van De Heurne
ier zeggen we falderabes, voor de gein eens op het
Internet gekeken of dit woord bekend was, inderdaad, maar werd geschreven met
p (falderapes)
Ben wel erg geschrokken hoe het daar was omschreven en
al bekend in 1701 3 eeuwen geleden
Je wilt niet
weten wat ze daar over zeggen. (bron wikipedia)
Tot slot: hoop dat ze ook beseffen dat ze ook mijn ouders
diep hebben vernederd, wanneer in hun gezin, zusje roepnaam DINI ? (Berendina
Wilhelmina) geboren in 1938, net als bij Henk en Karel niets aan de hand was
geweest, dan had hun gezin wel eens compleet kunnen zijn geweest, moeder had
graag en dochter willen hebben. Dan was ik waarschijnlijk helemaal niet geboren
en ik weet waarom ik mijn handicap heb.
Ga hier nu niet meer over schrijven heb ik al eerder
gedaan, is in 1958 omschreven door orthopeed K Nederpelt omschreven als
syndroom van Little, daar zet ik een inmiddels een heel groot ?? bij omdat
moeder waarschijnlijk niets verteld heeft wat er allemaal gebeurd is. Kan het
niet meer controleren, mijn dossier van 1958 bij S.Z. in Dtc is nergens te
vinden, ik vermoed dat orthopeed K. Nederpelt dit zelf vernietigd heeft, omdat
het hem niet, dat succes gebracht heeft, waar hij op gehoopt had.
In mijn ogen zijn het
helden op sokken, wel naar iemand toegaan om hem te vernederen, wanneer zij
zich aangesproken voelen, omdat ik hun op de vingers heb getikt, maar chantage
plegen. Maar hebben dan niet eens het fatsoen om maar me toe te komen en dit
zelf vertellen, dat ik hun beledigd zou hebben, terwijl zij mij wel 5/6 x over
hebben vernederd.
In de affaire wil ik helemaal geen gelijk hebben, maar
wel gelijkwaardig zijn en dat hebben ze me duidelijk laten merken dat ik dat
niet was in hun ogen. Zoiets vergeet je nooit, al zou je het in je hoofd een
plek hebben gegeven, maar het lichaam vergeet het niet.
Maar het ergste is eigenlijk dat bovenstaande niet
nodig was geweest, wanneer ik de mogelijkheid zou hebben gehad om een houding
aan te nemen van:
“Wat wil je
eigenlijk, wil je problemen hebben met je zelf, dan kun je die nu krijgen.”
24 jan 2026
Hier onder een tekst die al enkele jaren geleden op Fb voorbij zag komen, die wel is binnen gekomen bij enkele personen.
B.W.
Beernink. I. de Keijzerstraat 20 7091 GX Dinxperlo 28 maart 2026
Het is onbegrijpelijk voor mij, dat zij, G en G Keuper,
schaamteloos misbruik hebben gemaakt van mijn situatie, omdat ik verminderde
validiteit heb, ontstaan bij mijn geboorte, als nevenwerking van……… Helaas kon
mijn moeder er niet over praten en mij er over vertellen, terwijl ze het
misschien wel wist, maar niet wou weten.
Hij, G.K. kon blijkbaar gewetenlos de oefenavonden van het CHMK
openen met een gebed of een lied en dat vele jaren lang. Waarschijnlijk omdat
hij meende zoiets te kunnen veroorloven, omdat hij voorzitter was van…. en ook
nog een tijdje raadslid. Wat hij mij geflikt had was voor hem normaal.
Blijkbaar kan hij dit voor zijn geweten verantwoorden, en buurtgenoot
vernederen tot op het bot.
Denk dat hun grootheidswaan hen parten speelde, ofwel denken dat
je belangrijk bent. Dat is een verschrikkelijke fout die ze gemaakt hebben.
Iedereen, zonder aanzien des persoons is op zijn eigen manier belangrijk in
zijn of haar leven, je mag geen onderscheidt maken.
Het zijn in mijn de grootste helden op sokken van De Heurne, ze
hebben niet eens lef en moed om mij zelf te vertellen dat ik hun beledigd zou
hebben.
Laten ze maar niet vergeten dat ik de kans heb gehad om hun een
heel sluwe manier een hak te zetten.
Als ik dat gedaan zou hebben, was ik op dezelfde manier bezig geweest, zoals zij dat gedaan hebben,
misbruik maken van……..!? Maar die manier was wel zeer onbeschoft geweest.
Willen zij weten waarom ik dit zo geschreven heb, Dan moeten zij
naar me toekomen, ze hebben al zo vaak een kans gehad, maar dan komt er nu wel
wat heel veel meer op de tafel en dat naar aanleiding van zijn eigen blunders of
fouten.
Heb altijd als uitgangspunt genomen: De algemeen geldende normen en waarden, die voor iedereen gelijk
zijn
Integer handelen, ofwel “Wil je zelf netjes behandelt worden,
behandel dan ook de ander netjes”.
Nooit bemoeien met andermans zaken en je nooit laten sturen. Een
tip van mijn ouders.
wanneer ik nu terug kijk op deze affaire met slechts 5 personen,
waartoe ook mijn broers toe behoren, dan zou menigeen wel eens op verkeerde
gedachten kunnen komen, wil je verwerken wat ik allemaal te horen heb gekregen,
dan moet je stevig in je schoenen staan.
Ik heb het kunnen redden door alles van me af te schrijven en ook
te publiceren en alles wat ik heb meegemaakt mag niet verloren gaan en gaat
naar……….
Voor me zelf heb ik een houding aangenomen die ik niet wil zeggen,
omdat je zoiets niet openlijk zegt. Dit
is ook allemaal op slinkse wijze te zeggen, ofwel op een nettere manier.
Dinxperlo 30 maart 2026 afgesloten
Hieronder weer enkele van mijn,= weer van me afschrijven, wanneer ik me weer door alle vervelende en zeurende pijnen, weer op een verschrikkelijk manier lamlendig voel en de tranen in mijn ogen springen.
Dat zijn pijnen/pijntjes die je niet goed kunt beschrijven en ook niet vertellen.
Dan komt ook nog het probleem nog van ik wil me niet op een ander afreageren.
Onderstaand
is weer een van mijn afschrijven van, staat ook in mijn dagelijkse gevoelens.
= Voel me vaak lamlendig en verdrietig, komt ook omdat ik
al zoveel voor de kiezen heb gehad, maar ook een gevoel dat ze je niet voor
volwaardig hebben aangezien, omdat hier
5 personen dingen hebben gedaan, die ze niemand anders gedaan zou hebben, want
dan hadden ze heel grote problemen
gekregen en dat wisten en weten ze donders goed.
Ze kunnen blijkbaar voor hun geweten verantwoorden dat ze
schaamteloos misbruik hebben van iemands situatie (handicap) en het dan ook
gewoon vinden om een oefenavond openen met gebed 1) of een nieuwe voorganger
installeren in een kerk 2)
Denk zij 1) aan ernstige
grootheidswaan lijden, maar nooit gehoord hebben van:
Wil je zelf netjes behandeld worden, behandel dan ook een
ander netjes.
Je nooit laten sturen en bemoeien met andermanszaken.
1– broer
Karel 2 Buurtgenoot G. Keuper
1 – Ik heb mijn broer er op een scherpe manier
aangesproken en dat vond hij niet leuk, normaal hou je dit onder 4 ogen, hou
het niet meer voor me, zei toen dan blijft zoiets altijd bestaan. Maar vergeet
dat hij over zichzelf heeft afgeroepen, maar ja hij had last van een ernstige
N.P.S. ( narcistische
persoonlijkheidsstoornis ) Meende zich alles te kunnen veroorloven,
zeker na mij toe.
Je gaat niet je eigen broer vernederen ( netjes gezegd
) ofwel de grond in trappen. Maar dat heeft hij wel gedaan, heeft nooit kunnen
tegen mij kunnen zeggen. Ben, ik ben hier de fout in gegaan, had ik niet moeten
doen. Maar heeft geen enkele moeite gedaan om het goed te maken.
Want dan had hij G. Keuper moeten aanspreken en daar had
hij (Karel) geen zin, was natuurlijk een blamage voor hem geweest.
=Hij/Zij 2), hebben niet eens het fatsoen, lef en moed om
mij persoonlijk te vertellen, dat ik hun als 1ste zou hebben
beledigd. Zolang ze dat niet doen , ben je geen knip voor neus waard, maar ook
helden op sokken.=
2 Hij/Zij kunnen blijkbaar voor hun geweten verantwoorden,
schaamteloos misbruik maken van iemands situatie en daarnaast ook probleemloos
de oefenavonden van CHMK van De Heurne openen met een gebed.
Het is eigenlijk onbegrijpelijk dat zoiets mogelijk is,
lijkt op gewetenloosheid, ofwel we worden er niet koud of warm van, dan ben je
wel diep gezonken.
Dinxperlo 1 mei 2026
B.W. Beernink
I. de Keijzerstraat 20
7091 GX
Dinxperlo Dinxperlo 1
juni 2026
Denk dat niemand zal kunnen begrijpen, dat er personen
zijn geweest, gelukkig maar 5, die schaamteloos misbruik hebben gemaakt van de
situatie waarin ik verkeerde, een handicap ontstaan als gevolgd van de
nevenwerking van een injectie, die er voor gezorgd heeft dat ik in 1943 in
leven ben gebleven. Waarvan ik inmiddels wel gemerkt heb dat de spieren me ook
op verschillende manieren i.d. weg zaten ofwel niet wilden doen zoals het
eigenlijk zou moeten kunnen.
Voel ook al jaren dat ook wel mentaal iets gedaan heeft,
omdat ik geen stevige fysieke houding kon aannemen van…….
b.v. Voor hem gaan staan en een houding aannemen van =
Wat wil je eigenlijk….. ofwel i.d. kiem
smoren. =
Maar ook dat hier door hun mijn ouders ook vernederd
zijn, zij konden, vooral mijn moeder, kon en wou er niet over praten. Maar ik
mag er niet over praten, omdat het bij genoemde personen niet in hun straatje
past.
B.W. Beernink